Best Western Kom Hotel erbjuder ny digital tjänst

| 1 november, 2016 | 0 Kommentar

best-western-kom-hotel

Best Western Kom Hotel i centrala Stockholm satsar på smarta digitala lösningar för att kunna ge sina gäster bättre service. Den senaste satsningen i vidareutvecklingen av sitt digitala kunderbjudande är ett så kallat ”Interaktivt kaffebord”. Det lanserades i början av oktober.

Det interaktiva bordet ersätter de traditionella Concierges-tjänsterna såsom att boka biljetter till olika föreställningar, bordsbokningar, vägbeskrivningar och ge tips på passande aktiviteter. Med det interaktiva bordet kan man, förutom att surfa på internet, även visa interaktiva presentationer med befintligt digitalt material som bilder, video och andra filer.

-Vi gör det här i samarbete med Ricoh som vi redan har flera digitala samarbeten med, t ex konferensutrustning. Det känns extra kul att vara ett av de första hotellen i Europa som kan erbjuda ett interaktivt bord till våra gäster, säger Robert J Flink, Marketing and Sales Manager på Best Western Kom Hotel.

-Vi har fått många positiva reaktioner från våra gäster, säger Agnes, receptionist på hotellet. De har varit mycket nyfikna och intresserade av det interaktiva bordet som de aldrig sett någonstans tidigare. Gästerna har använt det interaktiva bordet till att bl a kolla kartor, boka bord och biobiljetter och handlat via olika e-butiker, säger Agnes.

Postat i : Hotellnyheter
×

Skicka en kommentar